Monday 20 May 2013

NING BAIZURA NEW SONG 'PELANGI UNTUK MU'

 
KUALA LUMPUR 16 Mei - Setelah tiga bulan bergelar ibu, Ning Baizura kembali ke pentas hiburan apabila melancarkan muzik video dan lagu pertamanya berjudul, Pelangi Untukmu daripada album terbaharunya.
Menurut Ning, album tersebut merupakan kerjasama dengan Universal Music Malaysia yang didedikasi untuk kanak-kanak.
"Saya berbangga kerana dapat melancarkan lagu ini setelah melahirnya anak saya, Ryan Sky Dalton.
"Apa yang saya hendak katakan, terima kasih kepada Universal kerana memberi peluang untuk saya menjadi ahli baru mereka dan saya sedia untuk mengembangkan sayap sebagai artis rakaman serta tampil dengan konsep yang berbeza," katanya ketika ditemui dalam majlis Blue Skies and Lullabies di sini hari ini.
Pada majlis itu, Ning turut memperkenalkan anaknya yang dilahirkan pada 31 Januari lalu kepada pihak media.
Selain itu, Ning juga kini sedang menulis sebuah buku kanak-kanak bersama-sama album tersebut berinspirasikan pengalaman peribadinya menjadi seorang ibu. - UTUSAN ONLINE


No comments:

Post a Comment